Saturday 10 December 2011

sayang ABAH IBU EMAK AYAH - - - - -> CTODYHEARTY +,=

-FAMILY AKU-
AYAH-EMAK
ABANG-ADEK-AKU-KAKAK

-FAMILY AKU-
ABAH-IBU-AKU







ASSALAMUALAIKUM,,
terima kseh cuz spe yg like2 blog nieyh,,
hehe,,,
now,, dengan post bru,,
dengan mood :)
hehe.. alhamdulillah..
aku amat bersyukur dengan kehidupan yg ade skunk nieyh,,, walaopon kadang2 sesetengah pihak memandang ia dari susut yg negatif,, but yg paling penting,,, KAO ADER?
hhe,, gurao tao..
hwm,, name penoh ak SITI SAADIAH BINTI YUSRAN..
name panggilan yg di reka oleh EN.MOHD FADZIL{pak busu aku}- - ->ctodkentutlepotlepot
wakakakaka,, he,, alkisah,, name glamour nieyh ak dpat apbila ade suatu lagenda dri keturunan sariaman menyatakan,, time aku kcik2 ak nieyh suke kentot,, diowank yg kate la,, ak x mo ngaku lo,, :P
haha
tp2 la an,, ak nie boley dikire sebagai individu yang paling dikehendaki la dalam family,, ape shaje kesalahan pasti satu kampung dapat tao,,
bak kate owank,, contoh,, kalo ak buad hal,, kompom,, pak cik,, mak cik,, nenek,, sepupu,, senang cter,,
sri yg tue smpai yg paling junior pon boley tao kisah hidop ak,,
mwahahaha,,
hwm,, kalo nk tao,, ak ader 2 family yang berlainan,,
satu,, keluarga KANDUNG..
terdiri daripada
-YUSRAN B, MOHD SOM
-SANIAH BINTI AMAN
-MOHD RIDHUAN
-NOOR NASUHA
-SITI SAADIAH
-MOHD NIKMATULLAH
keluarga ANGKAT
-NORJANA BT.MOHD SOM
-ABD RAZAK BIN ASAI

HWM,, mereka lah yg menyempurnakan kehidupan ak sebagai khalifah dimuka bumi allah nie,, meskipun ak mempunyai 2 buah keluarga yg berbeza,, namun ak hapy cuz ak x pena sunyi dari pekikan lantang dripade ibu,, bebelan panas dripade abh,, mak aku yg sporting,, ayah aku yg garang,, abg ak yg cool,, kaka aku yg maybe ade future jd ustazah,, adik ak yg kaki tv+game..
semue 2 mendidik ak,, bukan semue owank bertuah macam ak,, ade tu yang smapi x d tempat nk mengadu,, tp ak ader,, so,,?
kite enjoy.. {ouh,,, cmm nora danish da nieyhh}
hwm,,
pictures again! :P
abdul razak bin asai
ABAH

norjana binti mohd som
IBU


NOOR NASUHA
KAKAK




KAMYYY



KAKAK SEMPAT POSE
tga interview
KURNIA

ADEQ AND CTODDYHEARTY
GDO JE
 TP SYUNK KAO LA!
KA MY LA GY
KAMY JUGA




MAK AKU LOL

SUNWAYYY.. :)

TENGAH KJE MUKE X KETAT
KALO BALEK UMAH TNOK AK X LIPAT KAEN KOMPOM
KETAT HBESS

RAJA BEBEL
ABAH :)

No comments:

Post a Comment